万科逐鹿之战都是骗子,大家一定要小心

[nombor aduan]: 7514
[objek aduan]: [TubNow Market]
[rayuan aduan]: 返还本金,都是借的
[Jumlah yang terlibat dalam aduan]: 155000.0$
[Kemajuan aduan]: Dalam proses
Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Menunggu broker untuk memproses 2022-01-22 18:14:13

Menghubungi broker TubNow Market

Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Audit lulus 2022-01-22 18:14:07
anonymous Mulakan aduan 2022-01-22 17:40:58

十二月接到电话说有一个什么万科逐鹿之战的线上直播课,是专门交流股票知识和技巧的,我刚入股市什么都不懂就想着进去听听。最开始都在讲股票,接着就说股市现在行情不好转做数字货币,就由一个叫做周志杰的人开始做,带着大家赢得高收益,然后那个叫陈皓的最开始不愿意做,说他妹妹还是姐姐的之前因为私自做单输完了要自杀是他的心结不愿意做比特币,后面解开心结带领大家拿到高收益,我最开始充了两万,在周志杰的直播课上爆仓了,一分钱都不剩,后面网商贷借了一万美金充进去,盈利了,又说资金大可以进军团,在盈利的基础上我又充了7万(信用卡上借的)。就是想多赚点钱。我们平常都是在ant messenger上交流的,今天早上有人曝光他们是骗子,随后群就被解散了,去提现也一直在审核身份,没通过就不能提现,加了群内的好友,她的钱提现到不了账。我之前还在网上查了MT5这个平台,说是正规大平台才敢入的,之前也没接触过数字货币,就上当了。希望平台能追回我的本金

Kenyataan:
1. Kandungan di atas hanya mewakili pengadu sendiri dan tidak mewakili kedudukan FxGecko;
2. Sebarang cetakan semula adalah dilarang pada platform ini tanpa kebenaran dan pesalah akan disiasat untuk tanggungjawab undang-undang.Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko>
Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko
Walaupun FxGecko bukan jabatan penyeliaan pasaran, ia tidak terikat pada platform pertukaran asing itu sendiri, tetapi apabila semakin ramai orang mengetahui tentang FxGecko, semakin ramai orang meninggalkan rekod aduan mereka di FxGecko , lebih banyak lagi dan lebih ramai orang pergi ke FxGecko untuk menyemak sebelum penggunaan, maka FxGecko akan semakin dihargai oleh platform pertukaran asing, untuk secara aktif menangani aduan di atas.
Sudah tentu, beberapa platform pertukaran asing tidak lagi boleh beroperasi dengan sendirinya, menangguhkan bayaran balik, tidak kira bagaimana pelabur pertukaran asing mengadu di FxGecko, platform pertukaran asing tidak akan mendapat sebarang maklum balas. Tetapi semakin ramai yang merungut, semakin mereka boleh mengingatkan pelabur pertukaran asing lain supaya tidak tertipu.
Platform hitam aduan Forex ada di FxGecko. FxGecko, platform perlindungan aduan dan hak yang melindungi hak pertukaran asing dan secara aktif berjuang untuk yang lemah.

Komen

0Komen

Muat lagi
您正在访问的是FxGecko网站。 FxGecko互联网及其移动端产品是中国香港特别行政区成立的Hitorank Co.,LIMITED旗下运营和管理的一款面向全球发行的企业资讯査询工具。

您的IP为 中国大陆地区,抱歉的通知您,不能为您提供查询服务,还请谅解。请遵守当地地法律。