火币,你玩这套路有良心吗?

[nombor aduan]: 6654
[objek aduan]: [火币HTX]
[rayuan aduan]: 作出解释
[Jumlah yang terlibat dalam aduan]: 0.0$
[Kemajuan aduan]: Dijawab
火币HTX Balas 2021-05-26 16:40:44

已收到您的反馈,公司正在处理中,请耐心等待。

Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Menunggu broker untuk memproses 2021-05-26 10:35:30

Menghubungi broker 火币HTX

Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Audit lulus 2021-05-26 10:35:28
货币killer丨 Mulakan aduan 2021-05-25 20:33:00

C3认证写着5天之内回复,实际是10天回复,很明显等我都输光了,说可以提币了,你火币玩这套路,有良心吗?我是以为永远不回复我,不能提币,才会玩合约赔光。回复我的信息说如有洗钱还会上报司法机构,就算是洗钱的人也被套路不回复输给火币平台,黑钱也是你平台赚了,你火币平台要不要做牢?还这就好比一个人嫖了娼还不给你钱,还说话侮辱你,对对对,一群知识分子,利用法律漏洞来套路用户,我服火币平台。如果我有错,请法律来制裁我,而不是你火币平台套路完用户的钱,还来折磨用户。

Kenyataan:
1. Kandungan di atas hanya mewakili pengadu sendiri dan tidak mewakili kedudukan FxGecko;
2. Sebarang cetakan semula adalah dilarang pada platform ini tanpa kebenaran dan pesalah akan disiasat untuk tanggungjawab undang-undang.Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko>
Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko
Walaupun FxGecko bukan jabatan penyeliaan pasaran, ia tidak terikat pada platform pertukaran asing itu sendiri, tetapi apabila semakin ramai orang mengetahui tentang FxGecko, semakin ramai orang meninggalkan rekod aduan mereka di FxGecko , lebih banyak lagi dan lebih ramai orang pergi ke FxGecko untuk menyemak sebelum penggunaan, maka FxGecko akan semakin dihargai oleh platform pertukaran asing, untuk secara aktif menangani aduan di atas.
Sudah tentu, beberapa platform pertukaran asing tidak lagi boleh beroperasi dengan sendirinya, menangguhkan bayaran balik, tidak kira bagaimana pelabur pertukaran asing mengadu di FxGecko, platform pertukaran asing tidak akan mendapat sebarang maklum balas. Tetapi semakin ramai yang merungut, semakin mereka boleh mengingatkan pelabur pertukaran asing lain supaya tidak tertipu.
Platform hitam aduan Forex ada di FxGecko. FxGecko, platform perlindungan aduan dan hak yang melindungi hak pertukaran asing dan secara aktif berjuang untuk yang lemah.

Komen

0Komen

Muat lagi
您正在访问的是FxGecko网站。 FxGecko互联网及其移动端产品是中国香港特别行政区成立的Hitorank Co.,LIMITED旗下运营和管理的一款面向全球发行的企业资讯査询工具。

您的IP为 中国大陆地区,抱歉的通知您,不能为您提供查询服务,还请谅解。请遵守当地地法律。